Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Самакіраванне

Дата: 16 февраля в 11:43, Обновлено 16 февраля в 12:59

Вучнёўскае самакіраванне Стаўпнянскай сярэдняй школы

"ПРЭС-ЦЭНТР"

СТАРШЫНЯ          ЛУТЧАНКА ВАЛЕРЫЯ

- Афарміцельская  работа ў школе;

- арганізацыя тэматычных выстаў, сценгазет, фотавыстаў;

- інфармаванне навучэнцаў, бацькоў, педагогаў пра жыццё школы,

падзеі,  дасягненні, рашэнні органаў школьнага самакіравання

-  арганізацыя  школьнай газеты.

ЦЭНТР "СПОРТ І ЗДАРОЎЕ"

 СТАРШЫНЯ                    ШУБЯНОК АНТОН

- арганізацыя і правядзенне спартыўных мерапрыемстваў;

- арганізацыя турыстычнай работы;

- удзел у Днях здароўя

ЦЭНТР "ВЕДЫ"

СТАРШЫНЯ                 НАВАЖЭНЦАЎ АРСЕНІЙ

- Падрыхтоўка прапаноў у Статут школы  па правах і абавязках навучэнцаў;

- арганізацыя лекцый для навучэнцаў па правах  і абавязках

"ЦЭНТР ПРАЦЫ"

СТАРШЫНЯ                       ШЭМЕТАЎ АЛЯКСАНДР

- дзяжурства, рамонт мэблі;

- работа на  прышкольнай  тэрыторыі;

- арганізацыя збору макулатуры;

- самаабслугоўванне;

- эканомія цяпла, электраэнергіі

ЦЭНТР "ІДЭЯ"

СТАРШЫНЯ            ТАНГАЕВА ВІКТОРЫЯ

- Арганізацыя і правядзенне агульнашкольных і класных мерапрыемстваў, сустрэчы з цікавымі людзьмі;

-  арганізацыя адпачынку навучэнцаў, вольнага часу;

- далучэнне да сусветных і айчынных культурных каштоўнасцяў,  нормаў маралі;

- падрыхтоўка мастацкай самадзейнасці да агульаншкольных мерапрыемстваў.

ЦЭНТР "ПАТРЫЁТ"

СТАРШЫНЯ               ФЯДОТАВА ГАННА

- Шэфская работа з ветэранамі вайны, настаўнікамі-ветэранамі, ветэранамі працы, пажылымі людзьмі, адзінокімі састарэлымі, дзецьмі-інвалідамі;

- удзел у акцыях патрыятычнага накірунку.

Мэта:  фарміраванне ў школьнікаў асабістай гатоўнасці да самарэалізацыі ва ўмовах сучаснага грамадства праз засваенне навыкаў сацыяльнага ўзаемадзеяння

Задачы вучнёўскага самакіравання:

  • Рэалізацыя права навучэнцаў на ўдзел у працэсе кіравання установай адукацыі;
  • Стварэнне ўмоў для самарэалізацыі асобы навучэнца: развіццё творчых здольнасцяў, фарміраванне самастойнасці, актыўнасці і адказнасці ў любым відзе дзейнасці;
  • Арганізацыя дзейнасці органаў вучнёўскага самакіравання;
  • Выхаванне станоўчага стаўлення да агульначалавечых каштоўнасцей, норм калектыўнага жыцця;
  • Выхаванне грамадзяніна з высокай дэмакратычнай культурай,  здольнага да сацыяльнай творчасці, дзеянння ў інтэрасах сваёй асобы, грамадствы і Айчыны;
  • Фарміраванне ў навучэнцаў запатрабавання і гатоўнасці ўдасканальваць сваю асобу, стварэнне ўмоў для развіцця здольнасцяў і інтэрасаў членаў вучнёўскага калектыва, развіццё самастойнага мыслення і самасвядомасці, грамадзянскай пазіцыі, грамадзянскай адказнасці;
  • Стварэнне сістэмы самакіравання як выхаваўчага  асяроддзя школы;
  • Арганізацыя групавой, калектыўнай і індывідуальнай дзейнасці.

Прынцыпы вучнёўскага самакіравання

Раўнапраўе – усё павінны мець права вырашальнага голасу пры прыняцці таго або іншага рашэння;

Выбарнасць паўнамоцтвы набываюцца ў выніку выбараў і абмеркаванняў;

Шчырасць і галоснасць работа органаў самакіравання павінна быць адчыненая для ўсіх навучэнцаў;

Законнасць няўхільнае выкананне прававых і нарматыўных актаў;

Мэтазгоднасць дзейнасць органаў вучнёўскага самакіравання павінна быць накіравана на рэалізацыю інтэрасаў і запатрабаванняў навучэнцаў;

Гуманнасць дзеянні органаў самакіравання павінны засноўвацца на маральных прынцыпах;

Самадзейнасць творчасць, актыўнасць, самастойнасць навучэнцаў;

Адказнасць неабходна рэгулярна даваць справаздачу перад прадстаўнікамі Савета, навучэнцамі і настаўнікамі.

Дзейнасць органаў вучнёўскага самакіравання

Пазнавальная дзейнасць прадметныя тыдні, сустрэчы з цікавымі людзьмі, інтэлектуальныя гульні,  дыспуты, канферэнцыі, кансультацыі (узаемадапамога навучэнцаў у вучобе), распрацоўка праектаў і іх рэалізацыя.

Працоўная дзейнасць клопат аб парадку і чысціні ў школе, добраўпарадкаванне школьнай тэрыторыі, арганізацыя дзяжурства;

Спартыўна-аздараўленчая дзейнасць работа спартыўных гурткоў (секцый), удзел у спартакіядах, спаборніцтвах, днях здароўя;

Мастацка-эстэтычная дзейнасць  тэматычныя канцэрты, фэсты, святы, конкурсы, акцыі, выставы, сустрэчы;

Інфармацыйная дзейнасць работа прэс-цэнтра, выпуск віншавальных газет, размяшчэнне інфармацыі аб жыцці класаў, школы ў СМІ, на старонках школьнага сайта і ў сацыяльных сетках.

Уся дзейнасць плануецца самімі навучэнцамі, падчас рэалізацый плану навучэнцам аказваецца дапамога як на класным, так і на агульнашкольным узроўні.

Дапамога  педагогаў у рабоце органам самакіравання

Цэнтр “Веды” –  намеснік дырэктара школы па НВР

Цэнтр “Ідэя” педагог-арганізатар

Цэнтр “Спорт і здароўе”  –  настаўнік фізічнай культуры

Цэнтр “Савет справядлівых”педагог сацыяльны

Цэнтр “Патрыёт” педагог-арганізатар

“Прэс-цэнтра”  –  педагог-арганізатар

Палажэнне аб вучнёўскім самакіраванні

План работы на 2023/2024 навучальны год

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.