Новости проекта
Лето на финише, а мы — на старте нового учебного года!
С окончанием учебного года!
Выставление четвертных отметок
Согласование ГИАЦ
Аттестат соответствия системы защиты информации
Архив электронного дневника.
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
-
- Графік прыёму грамадзян у аддзеле адукацыі Рагачоўскага райвыканкама
- Графік прыёму грамадзян адміністрацыяй дзяржаўнай установы адукацыі "Стаўпнянская сярэдняя школа"
- Перечень административных процедур, осуществляемых школой
- Графік работы дырэктара школы
- Информация о ссылках на нормативные правовые акты по вопросам осуществления административных процедур
- Вышэйстаячы дзяржаўны орган і арганізацыя
- Графік правядзення прыёму грамадзян кіраўніцтвам Рагачоўскага райвыканкама
- ГОСУДАРСТВЕННАЯ ЕДИНАЯ (ИНТЕГРИРОВАННАЯ) РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА УЧЕТА И ОБРАБОТКИ ОБРАЩЕНИЙ ГРАЖДАН И ЮРИДИЧЕСКИХ ЛИЦ
- Порядок выдачи справок и других документов
-
- Правила дорожного движения
- Адзіныя дні бяспекі дарожнага руху
- Памятка безопасности велосепидистам
- Аказанне першай дапамогі
- Спосабы ажыўлення
- Калі вас захапілі ў заложнікі
- Прафілактыка электратраўматызму
- Пажарная небяспека
- Бяпека і Інтэрнэт
- Калі разбіўся градуснік
- Грамадзянская абарона
- Простыя правілы бяспекі
- Сігналы апавяшчэння насялення
- Фішынг
-
- КаАП
- Кодекс Республики Беларусь "Об образовании": права и обязанности, дисциплинарная ответственность учащихся
- Відэаматэрыялы
- Ответственность за распространение информации, противоречащей законодательству
- Вытрымкі з заканадаўчых актаў Рэспублікі Беларусь
- Каментарыі да Дэкрэту №6
- Палажэнне аб парадку перадачы непаўналетніх
- Пярвічная прафілактыка
- Парадак міжведамственнага ўзаемадзеяння
- Выдача пашпарта грамадзяніну Рэспублікі Беларусь
- Вандалізм
- Падлетак і закон
- З якога ўзросту наступае адміністратыўная або вугалоўная адказнасць
-
- Паслядоўнасць дзеянняў настаўнікаў пры падазрэнні на ўжыванне непаўналетнімі наркотыкаў
- Правілы ўнутранага распарадку
- Алгарытм дзеянняў у сітуацыі канфлікта з навучэнцам на ўроку
- Правілы педагагічнай этыкі
- Правілы педагагічных работнікаў
- Эмацыянальнае выгаранне
- Классный час «МЫ ПОХОЖИ, НО МЫ РАЗНЫЕ» (Аутизм)
-
- Прыкметы і прычыны ўжывання наркотыкаў
- Памятка. Берегите детей от выпадения из окон
- Детский травматизм
- Бацькоўскі ўніверсітэт
- Карысныя сайты
- Парады па абароне дзяцей у інтэрнэце
- Зварот да бацькоў па папярэджванні гібелі дзяцей на вадаёмах
- Асцярожна: інтэрнэт!
- Прафілактыка дзіцячага траўматызму
- Пажарная бяспека
- Профільнае навучанне - што гэта такое?
- Карысная інфармацыя
- Без слёзаў і капрызаў
-
- Спіс інтэрнет-сайтаў для настаўнікаў
- Метадычныя рэкамендацыі
- Павышэнне кваліфікацыі ў ГАІРА
- Самаадукацыя
- Прыёмы дзейнасці настаўніка, якія садзейнічаюць фарміраванню матывацыі навучання
- Падрыхтоўка да экзаменаў і ЦТ
- Метадычныя рэкамендацыі
- Кампетэнтнастны падыход
- Метадычныя рэкамендацыі да ўроку
- Атэстацыя
- Самаадукацыя педагога
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Учебные предметы
Предметы, специфические для школы:
Пусто.
Общий список предметов:
1.
Английский язык
(Англ. яз.)
2.
3.
Белорусская литература
(Бел. лит.)
4.
Белорусский язык
(Бел. яз.)
5.
6.
Введение в школьную жизнь
(Введ. в шк. жизнь)
8.
Всемирная История
(Всемир. ист.)
9.
10.
11.
12.
13.
Информатика
(Информ.)
14.
Информационный час
(Информ. час)
15.
16.
Испанский язык
(Исп. яз.)
17.
18.
История Беларуси
(Ист. Бел.)
19.
История Беларуси в контексте всемирной истории
(Ист. Бел. в кон. всем. ист.)
20.
Классный час
(Кл. час)
21.
22.
Математика
(Матем.)
23.
24.
25.
Немецкий язык
(Нем. яз.)
26.
Обществоведение
(Обществов.)
27.
28.
29.
30.
Русская литература
(Рус. лит.)
31.
Русский язык
(Рус. яз.)
32.
33.
Трудовое обучение
(Труд. обуч.)
34.
35.
Физическая культура и здоровье
(Физ. к. и зд.)
36.
Французский язык
(Фр. яз.)
37.
38.
Час здоровья и спорта
(ЧЗС)
39.
Человек и Мир
(Чел. и Мир)
40.
41.
Телефоны: 3752339 72537, 3752339 72525, 3752339 71084
Email: stolpnya_school@rogachev.gov.by
© 2011 - 2025
ООО "Образовательные системы"